REGULAMIN WEWNĘTRZNEGO KONKURSU SZKOLNEGO „PRZEWODNIK MŁODEGO FOTOGRAFA PO WYBRANYCH MIEJSCACH JELENIEJ GÓRY I POWIATU KARKONOSKIEGO” ORGANIZOWANEGO W SZKOLE PODSTWOWEJ NR 8 W JELENIEJ GÓRZE
1. Organizatorem konkursu „Przewodnik młodego fotografa po wybranych miejscach Jeleniej Góry i Powiatu Karkonoskiego” jest Rada Rodziców działająca przy Szkole Podstawowej nr 8 w Jeleniej Górze.
- Osobami oceniającymi prace biorące udział w konkursie i współpracującymi z Radą Rodziców przy tworzeniu regulaminu konkursu i czuwającymi nad jego właściwym przebiegiem są:
1. Iwona Leśniak – Wiceprzewodnicząca Rady Rodziców,
2. Anna Ledwon Zienkiewicz – Członek Prezydium Rady Rodziców,
3. Jolanta Płonka – Nauczyciel SP nr 8,
4. Beata Palczak-Waszniewska – Nauczyciel SP nr 8,
5. Wikktor Pleban- Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego
6. Julia Staniecka- z-ca Przewodniczacego Samorządu Uczniowskiego
Osoby te automatycznie tworzą jury konkursowe.
Honorowymi Członkami Jury zostali:
1. Maria Silbert – Salabura Dyrektor SP nr 8
2. Regina Chrześcijańska – właściciel Wydawnictwa „Ad-Rem” – sponsora nagród
- Konkurs jest skierowany do uczniów klas 4 i 5 naszej szkoły.
- Ogłoszenie o konkursie oraz późniejszych jego wynikach pojawi się na stronie internetowej naszej szkoły, na tablicy informacyjnej Rady Rodziców w szkole na parterze przy wejściu do budynku oraz zostanie rozesłane do rodziców i wychowawców uczniów klas 4 i 5 poprzez dziennik elektroniczny.
- Konkurs trwać będzie od 1 lutego do 15 marca 2021 roku.
- Prace konkursowe można składać w sekretariacie szkoły w każdy piątek w terminie trwania konkursu od 8.00 do 15.00.
- Konkurs polega na stworzeniu krótkiego przewodnika – mini książeczki zawierającego własnoręcznie zrobione i wklejone fotografie oraz ręcznie opisane najciekawsze miejsca, okolice, zabytki itp. z naszego Powiatu Karkonoskiego.
- Przewodnik powinien być wykonany na kartkach formatu A4 złożonych na pół w formie książki i zawierać min. 5 a max. 10 kartek z fotografiami formatu 10×15 i opisem wybranych miejsc, okolic, zabytków itp. oraz pięknie przygotowaną wedlug własnego pomysłu stronę tytułową.
Fotografie i opisy umieszczamy po obu stronach każdej kartki.
Wyjątek stanowi kartka okładkowa.
- Przewodniki należy podpisać imieniem i nazwiskiem oraz klasą do której uczęszcza autor danej pracy. Taki podpis robimy na ostatniej stronie przewodnika, z tyłu na dole strony.
- Jury konkursowe dokona oceny Przewodników biorących udział w konkursie pod względem formalnym, merytorycznym, estetycznym, zainteresowania czytelnika chęcią odwiedzenia wskazanych miejsc.
- Na ocenę prac wyznaczono 14 dni od momentu zakończenia konkursu.
- Laureatów konkursu poznamy 30 marca 2021. Zwycięzcy otrzymają nagrody za miejsce 1,2 i 3 oraz jedno wyróżnienie.
- Nagrody zostaną sfinansowane ze środków Rady Rodziców. Nie wykluczamy możliwości wsparcia konkursu upominkami przez osoby, firmy bądź instytucje zewnętrzne.
Dodaj komentarz